Nezasílejte prosím zboží jako doporučený dopis nebo balík na poštu nebo balík k vyzvednutí na výdejním místě. Není v našich silách jezdit pro zásilky na výdejním místa a vždy je nutné zásilku doručit přímo na naši doručovací adresu uvedenou níže. Zboží zašlete přes Českou poštu jako balík do ruky nebo jinou kurýrní službou jako je například PPL, GLS, DPD... Nezasílejte nám zboží zpět na dobírku, taková zásilka bude odmítnuta, kdy platby za vrácené zboží se provádějí na Vámi uvedený bankovní účet.

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ DO 365 DNÍ

U nás můžete vyměnit nové nepoužité zboží v originálním balení a bezvadném stavu do 365 dní od zakoupení.

Pro výměnu zboží, doručte osobně nebo zašlete na prodejnu:

Pavel Folta - Scootering.cz, Zdeňka Fibicha 1210, 757 01 Valašské Meziříčí, tel. 774 380 333, e-mail: info@scootering.cz

Před odesláním na výměnu, zkontrolujte na e-shopu, zda je zboží na výměnu skladem, nezapomeňte vložit kopii prodejního dokladu, informaci za co zboží vyměnit a kam ho zaslat. Neposílejte zásilku jako doporučený dopis, doporučený balík nebo balík na poštu, není v našich silách jezdit pro zásilky na poštu. Zašlete jako balík do ruky nebo jinou kurýrní službou jako je PPL, GLS, DPD, UPS, INTIME.

Zaslání vyměněného zboží zpět je zpoplatněno částkou za doručení v základní ceně dle aktuálního ceníku dopravce zvoleného dopravce, včetně dobírkového příplatků. Výměna je zdarma, platí se jen náklady za doručení a dobírkovné.

Pokud měníte zboží ve lhůtě do 90ti dní, rychlejší a levnější je zboží vrátit a ihned si objednat zboží nové.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 90 DNÍ

Spotřebitel má právo vrátit zboží koupené pomocí internetu (telefonu), tj. typického prostředku komunikace na dálku, podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve lhůtě do 14 dnů, kdy v našem internetovém obchodě je tato lhůta prodloužena na 90 dnů.

Zboží je nutné vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního nezávadného obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

Vrací-li kupující zboží jako nepoužité a přitom bylo použito a které vykazuje známky opotřebení nebo bylo na přání zákazníka při nákupu upraveno, bude takové zboží odmítnout a zasláno zpět na náklady spotřebitele.

Pokud spotřebitel měl při nákupu dopravu zdarma nebo zvýhodněnou cenu za doručení z důvodu vyšší ceny nákupu, prodávající je oprávněn spotřebiteli doúčtovat cenu dopravného v nejvyšší ceně zvoleného dopravce a tuto cenu odečíst spotřebiteli z ceny vraceného zboží.

Pokud vracíte špatnou velikost oblečení, doporučujeme oslovit maminky od kamarádů v okolí, většina maminek oblečení namísto vrácení pošle dál...

 

Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle zboží zpět spolu s vyplněným formulářem odstoupení od smlouvy. Vzorový formulář možno stáhnout ZDE.

 

Pro vrácení zboží, doručte osobně nebo zašlete na prodejnu:

Pavel Folta - Scootering.cz, Zdeňka Fibicha 1210, 757 01 Valašské Meziříčí, tel. 774 380 333, e-mail: info@scootering.cz

 

Po obdržení zboží zašleme bez zbytečného odkladu na Vámi uvedený bankovní účet odpovídající částku, nejpozději do 14 dní.

 

Vzhledem ke krizovým opatřením Covid-19, berte prosím na vědomí, že v tomto období nejsme schopni dodržet standardní lhůty pro vrácení nebo výměnu zboží. Všechny zásilky které nám pošlete jsou 7 dní v karanténě, než je rozbalíme a začneme se jimi zabývat.

Děkujeme za pochopení.