Kam doručit zboží na vrácení nebo výměnu

Scootering s.r.o., Zdeňka Fibicha 1210, 757 01 Valašské Meziříčí, Tel. +420 774 333 283, email: reklamace@scootering.cz

Formulář pro vrácení zboží: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Formulář pro výměnu zboží: Formulář pro výměnu zboží

Neposílejte prosím zásilku jako doporučený dopis nebo balík k vyzvednutí u přepravce, není v našich silách jezdit pro zásilky k přepravcům, kdy je vždy nutné nám zásilku doručit na naši adresu.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 90 DNÍ

Spotřebitel má právo vrátit zboží koupené pomocí internetu (telefonu), tj. typického prostředku komunikace na dálku, podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve lhůtě do 14 dnů, kdy v našem internetovém obchodě je tato lhůta prodloužena na 90 dnů.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od doručení zboží a odstoupení od smlouvy, a to na bankovní účet uvedený v odstoupení od smlouvy v případě, že kupující vrátí zboží ve lhůtě do 14 dnů od zakoupení. V případě vrácení zboží ve lhůtě 15-90 dní od zakoupení prodávající zašle kupujícímu na emailovou adresu uvedenou v odstoupení od kupní smlouvy slevový kód pro další nákup v hodnotě vráceného zboží.

Zboží je nutné vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního nezávadného obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

Vrací-li kupující zboží jako nepoužité a přitom bylo použito a které vykazuje známky opotřebení nebo bylo na přání zákazníka při nákupu upraveno, bude takové zboží odmítnout a zasláno zpět na náklady spotřebitele.

Pokud spotřebitel měl při nákupu dopravu zdarma nebo zvýhodněnou cenu za doručení z důvodu vyšší ceny nákupu, prodávající je oprávněn spotřebiteli doúčtovat cenu dopravného v nejvyšší ceně zvoleného dopravce a tuto cenu odečíst spotřebiteli z ceny vraceného zboží.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, doručí zboží zpět prodejci spolu s vyplněným formulářem odstoupení od smlouvy, vzor viz výše.

Pokud vracíte špatnou velikost oblečení, doporučujeme oslovit maminky od kamarádů v okolí, většina lidí oblečení namísto vrácení přeprodá dál...

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ DO 365 DNÍ

U nás můžete vyměnit nové nepoužité zboží v originálním balení a bezvadném stavu do jednoho roku od zakoupení.

Před odesláním na výměnu, zkontrolujte na e-shopu, zda je zboží na výměnu skladem, nezapomeňte vložit kopii prodejního dokladu, informaci za co zboží vyměnit a kam ho zaslat.

Zaslání vyměněného zboží zpět je zpoplatněno částkou za doručení v základní ceně dopravce zvoleného v objednávce, dle aktuálního ceníku, včetně dobírkového příplatku. Výměna je zdarma, platí se pouze náklady za doručení a poplatek za dobírku.

Pokud měníte zboží ve lhůtě do 14ti dní, rychlejší a levnější je zboží vrátit a ihned si objednat zboží nové.

 

Vzhledem ke krizovým opatřením proti epidemii Covid-19, berte prosím na vědomí, že v tomto období nejsme schopni dodržet standardní lhůty pro vyřízeni reklamace, viz článek 9 reklamačního řádu. Všechny zásilky které nám pošlete jsou minimálně 7 dní v karanténě, než je rozbalíme a začneme se jimi zabývat.

Děkujeme za pochopení.